Sunday, April 17, 2011

Review Produk SimplySiti - Simply 4 Eye Color (Eye Shadow)



Kakak aku ada beli n pakai produk ni..

Inilah koleksi eye shadow dari Simply Siti yg telah kakak aku beli...aku pun ambil kesempatan utk test sendiri e/shadow ni,saja nak tau power ke x..
so far aku rasa e/shadow ni ok-ok jer.. best jugak laa, x la teruk sgt... yelah, yg penting cara korang aplikasikannya..x kira la ape jenama pun, kalau pandai pakai.. cantik n tahan lama la jadinya.. (korang ingat e/shadow ni cat ke ape, nk suruh dia betul2 tahan..?)

Packaging nya agak menarik perhatian aku sebab nampak ekslusif dan lain dari produk kosmetik yang dah berlambak kat pasaran sekarang, kiranya ada identiti la..



E/shadow koleksi Simply Siti dinamakan dengan judul lagunya..
dari kiri: Lantera Timur, Gold Edition (Special Edition masa raya aidilfitri) dan Pancawarna

Tekstunya berbeza ikut warna.. ada yg cream, creamy+powder dan ada yg powder jer..., korang pergi cuba sendiri la.. malas nak terangkan satu2 huhu..

Tapi bagi korang yang suka shimmer effect atau berkilauan.., amatlah sesuai kalau korang cuba koleksi Simply Siti ni






Lantera Timur








Pancawarna






Gold Edition



Kalau korang ada pengalaman manis atau pengalaman mengerikan sepanjang pakai produk Simply Siti ni, korang bolehla share/komen kat sini.. :)

Terima kasih kerana sudi membaca... :)

4 comments:

  1. Hye Husna... nnt byk lg review pasal produk... tunggu yer, terima kasih sbb sudi melawat blog sy...:)

    ReplyDelete
  2. ada pengalaman gune product nie, best.. colour dier cantik! sesuai ngan asian skin tone la.. =)

    ReplyDelete
  3. Rasa2 senang pecah tak? Saya pakai in2it, letak dlm beg bw ke sana ke mari tgk eye shadow dia pecah.. hmm bersepah satu beg, lip lap lip lap beg hahaha

    ReplyDelete